Jeśli TEST nie działa - włącz obsługę javascript przeglądarki - If TEST does not work - need to enable javascript in your browser

niedziela, 1 maja 2005

Dane Osobowe PL-EN Personal Data

Dane Osobowe PL-EN Personal Data

Pierwsza część zestawu "Praca i zatrudnienie" przeznaczona dla osób wyjeżdżających w celach zarobkowych.


PrzetłumaczTłumaczenieWynik
Jak się nazywasz?
Nazywam się Adam
wiek
Ile masz lat?
Mam dwadzieścia lat
Jakiej jesteś narodowości?
kraj
Skąd jesteś?
Jaki masz zawód?
Szukam pracy
Pracuję jako mechanik
Jaki jest twój adres?
Jaki jest twój numer telefonu?
telefon komórkowy
numer konta
numer ubezpieczenia
Czy masz rodzinę?
żona
mąż
dzieci
syn
córka
samotny
rozwiedziony
wdowiec
wdowa
Ja jestem Polką
Ty nie jesteś Polakiem
On nie jest zamężny
Ona jest sekretarką
My jesteśmy z Polski
Wy nie jesteście bezrobotni
Oni są towarzyscy
Wynik%



Rozmowa kwalifikacyjna PL-EN Interview

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.