Jeśli TEST nie działa - włącz obsługę javascript przeglądarki - If TEST does not work - need to enable javascript in your browser

środa, 1 czerwca 2011

Język obcy dla podróżników PL-EN Podstawowe Słowa

Foreign Language for Travelers PL-EN Basic Words
Język obcy dla podróżników PL-EN Podstawowe Słowa


tak
nie
dziękuję
dziękuję bardzo
nie ma za co
proszę
przepraszam
cześć
do widzenia
na razie
dzień dobry
dzień dobry
dobry wieczór
dobranoc
nie rozumiem
jak to się mówi po polsku?
czy mówisz po angielsku?
ja
my
ty
oni
jak masz na imię?
miło mi ciebie poznać
jak się masz?
czuję się dobrze, dziękuję, a ty?
dobrze
żle
tak sobie
żona
mąż
córka
syn
matka
ojciec
przyjaciel
gdzie jest toaleta?
Twój wynik %

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.